0 Ft
Regisztráció
Kosár
Vásárlás összege:
0 Ft
Tovább vásárolok
Fizetek
Kosár tartalma

Gyakran Ismételt Kérdések

Mit tegyek, ha nem lett jó a méret?

Mivel a megrendelések egyedileg készülnek, és ezek tovább értékesítése sajnos nem megoldható, így a termékek „cseréje" csak korlátozottan oldható meg. Ennek ellenére számunkra elsődleges szempont, hogy vásárlóink elégedettek legyenek, így ha szeretnéd a rendelésedet másik méretben kérni, akkor a pólónak az anyagárán (az üres termék áráért) el tudjuk készíteni újra, cserélni sajnos nem tudjuk.

Ehhez az szükséges, hogy felvedd ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot az service@polomania.hu címen, és minden további információt emailben megküldünk Számodra.

Mit tegyek, ha hibás terméket kaptam kézhez?

A gondos ellenőrzés ellenére ritkán előfordulhat, hogy hibás termék kerül kiszállításra. Ilyen esetekben, ha a minőségi hiányosságért a Pólómánia a felelős, a termékeket minden további nélkül kicseréljük, vagy visszatérítjük a vételárat.

Megkérünk, hogy értesítés nélkül ne küldj vissza terméket, előbb jelezd nekünk a hiba jellegét és a rendelés tranzakciószámát e-mail formájában az itt látható címen:    Ezt követően a szerviz munkatársai azonnal felveszik veled a kapcsolatot.

Reklamációt tehát emailben tudunk felvenni, és az alábbi adatokra lesz szükségünk: 

  • Név
  • Rendelésazonosító vagy számlaszám
  • Panasz rövid leírása
  • Mellékelt fotó a kész termékről

 Mindig törekszünk rá, hogy megoldást találjunk a problémádra, így fordulj hozzánk bizalommal.

Rendelkezem-e utólagos elállási joggal?

A termékeket az egyedi igényeidnek megfelelően rendelésre készítjük, így az utólagos elállási jog, mely az internetes rendelésekre általában igaz, nem áll fenn. Erről a fogyasztóvédelmi törvény is így rendelkezik:

A Kormány a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. Törvény-e (továbbiakban Fv.T.) alapján minden fogyasztónak joga van 8 napon belül indoklás nélkül elállni a rendeléstől. A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Ez az összes olyan esetre vonatkozik, amikor a terméket nem a saját igényeitek alapján készítjük el (üres póló rendelése esetén). Azonban a személyre szabott termékek esetén a Fv.T. 5. §-ának (c) értelmében a vevő nem gyakorolhatja elállási jogát. Ennek egészen egyszerű oka van, a saját igényeiteknek megfelelően kialakított termékek a továbbiakban már nem továbbértékesíthetőek.

A további problémák és félreértések elkerülése érdekében mindenkit megkérünk, hogy nagyobb rendelések leadása előtt, egy próbarendelés formájában győződjetek meg a helyes méretekről és színekről. Ezzel elkerülhető, hogy szennyezzük a környezetünket egy sor feleslegesen legyártott pólóval.

Szerzői jogok rövid összefoglalása

Bár az Általános Üzleti Feltételek - ben mind a vásárlók részére, mind a partnerek számára leírjuk a szerzői jogokkal kapcsolatos tudnivalókat, röviden itt is összefoglaljuk a lényeget.

A vevő, vagy a partner által rendelkezésre bocsátott minták tulajdonjoga a rendelkezésre bocsátó félnél marad. A Pólómánia nem jogosult ezen mintákat a saját pólóboltjában megjeleníteni, harmadik fél pólóboltjában, vagy más úton közzétenni, az Üzemeltető előzetes engedélye nélkül.

A pólóboltokban megjelenő tartalomért (beleértve a mintákat, feliratokat, képi anyagokat) kizárólag a pólóboltok tulajdonosai felelősek. Ez azt jelenti, hogy a partnerbolt tulajdonosa biztosítja a Pólómániát arról, hogy a pólóboltjában megjelenő tartalom semmilyen formában nem sérti harmadik fél jogait és felhasználásuk nem liszenszhez, jogdíjhoz, szabadalomhoz kötött. Továbbá a minták tartalma a törvényi szabályozásokkal összhangban van, különösen a fiatalkorúakra vonatkozó jogszabályokkal, nem ütközik büntetőjogi tilalomba. Ellenkező esetben a Pólómániának jogában áll a partnerbolt tartalmát teljes egészében ennek megfelelően eltávolítani.

A piactérre feltöltött minták elbírálásánál visszautasításra kerülhetnek azok, melyek felhasználásával a Partner-ÁÜF bármely rendelkezése sérül.