szállításhoz!
Gyakran Ismételt Kérdések
Mennyibe kerül a kiszállítás?
A szállítási költség a rendelés összegétől, illetve a fizetési módtól függően változhat:
GLS Futárszolgálat:
Utánvételes fizetés esetén házhozszállítással:
0-15 000 Forintig 1980 Ft
Bankkártyás vagy átutalásos fizetés esetén házhozszállítással:
0-15 000 Forintig 1490 Ft
GLS csomagautomata/csomagpont esetén:
0-15 000 Forintig 990 Ft
MPL Futárszolgálat:
Házhozszállítás esetén:
0-15 000 Forintig 1990Ft
MPL csomagautomata/Posta Pont esetén:
0-15 000 Forintig 990Ft
15 000 Ft feletti rendelés esetén a szállítás ingyenes.
Hogyan és mikor kapom meg a csomagomat?
GLS Futárszolgálattal:
Miután elkészültek a termékeid, a csomagodat átadjuk a GLS futárszolgálatnak, ők kézbesítik majd a következő munkanapon 8 és 17 óra között. A szállítás a gyártási időn felül egy munkanapot vesz igénybe. A csomagod érkezéséről előzetesen e-mailben értesítést küldünk mi is, illetve a GLS futárszolgálat is. Utóbbiban találod a csomagod számát, mellyel nyomon követheted státuszát, illetve hogy mikorra várhatod a futár érkezését.
Lehetőség van GLS csomagpontra történő kiszállításra is. A rendelésed során a szállításnál tudod kiválasztani a hozzád legközelebbi átvevőpontot vagy csomagautomatát. Amint a csomagod átvehető, e-mailben és SMS-ben is kapsz róla értesítést!
Amennyiben arról értesültél, hogy a csomagodat már átadtuk a futárszolgálatnak, úgy a szállítással kapcsolatban velük tudsz egyeztetni a 06-29/886-700-as vagy a 06-20/890-0660-as számon. Ehhez minden esetben szükség van a csomagszámodra, mert azzal tudják beazonosítani a küldeményt.
MPL Futárszolgálattal:
Miután elkészültek a termékeid, a csomagodat átadjuk az MPL futárszolgálatnak, ők kézbesítik majd 8 és 17 óra között. A szállítás a gyártási időn felül 2-3 munkanapot vesz igénybe. A csomagod érkezéséről előzetesen e-mailben értesítést küldünk.
Lehetőség van MPL csomagautomatába vagy Posta Pontra történő kiszállításra is. A rendelésed során a szállításnál tudod kiválasztani a hozzád legközelebbi csomagautomatát vagy átvevőpontot. Amint a csomagod átvehető, e-mailben és SMS-ben is kapsz róla értesítést!
Amennyiben arról értesültél, hogy a csomagodat már átadtuk a futárszolgálatnak, úgy a szállítással kapcsolatban velük tudsz egyeztetni a 06-1/767-8272-es telefonszámon. Ehhez minden esetben szükség van a csomagszámodra, mert azzal tudják beazonosítani a küldeményt.
A szállítással kapcsolatos speciális igényeidet nekünk is jelezheted a megrendelés folyamán a megjegyzés rovatban. Hétvégi, vagy aznapi szállításra nincsen lehetőség.
Van-e lehetőség személyes átvételre?
Igen, van lehetőség a megrendelt termékek személyes átvételére budapesti boltunkban. A termék elkészülése után e-mailben és SMS-ben is fogunk értesíteni.
- Cím: Budapest, 1203 Kossuth Lajos u. 27-29. (Pólómánia) Minden hétköznap 10 és 18 óra közt tartunk nyitva.
Szállítunk-e külföldre?
Igen, ebben az esetben előre utalással szükséges fizetni a rendelésed végösszegét.
Amennyiben eldöntötted, pontosan mit szeretnél rendelni és melyik országba, ezzel az igénnyel a e-mail címen tudsz minket megkeresni, ahol megírjuk a várható szállítási költséget, illetve szállítási időt.
Mit tegyek, ha a kiszállításról szóló értesítést követően, nem érkezik meg a termék 2-3 napon belül?
A megrendelt termékek kiküldésének idejéről e-mailben tájékoztatunk. Amennyiben 2-3 napon belül nem érkezik meg hozzád a csomag, akkor nagy valószínűséggel a kiszállítás közben akadtak problémák. Ilyen esetben arra kérünk, hogy hivatkozva a csomagszámodra a futárszolgálat központi számát hívd, velük tudsz ezzel kapcsolatban egyeztetni.
GLS központi száma: 0629-886-700
MPL központi száma: 06 1-767-8272
A csomagszámod hiányában keress minket a 0670/614-7831-es számon a rendelésed azonosítójával.