szállításhoz!
Gyakran Ismételt Kérdések
Mennyi idő alatt készül el a rendelésem?
Az általános gyártási idő 2 -5 munkanap, ezután kerül a póló az üzletünkbe, vagy adjuk át a futárszolgálatnak, attól függően, milyen átvételi módot választottál. A szállítási idő általában egy munkanap.
Amennyiben kifutottál az időből, és sürgősen szükséged lenne a termékre, úgy igénybe veheted expressz szolgáltatásunkat:
Expressz kiszállításExpressz szállítás választása esetén, a 12 óráig leadott rendeléseket a következő munkanapon szállítja ki a futárszolgálat a megadott címre. A szolgáltatás díja, a szállítási díjon felül, termékenként 1 990 Ft.
Az expressz szolgáltatást maximum 5 db termék rendeléséig tudjuk garantálni, ennél nagyobb darabszám esetén kérünk, hogy keresd fel ügyfélszolgálatunkat: +3670-6147831
Van lehetőség saját termék mintázására?
Természetesen igen, ebben az esetben a terméket az üzletünkbe szükséges eljuttatni.
Címünk: 1203 Budapest, Kossuth Lajos utca 27-29. Minden hétköznap 10 és 18 óra közt tartunk nyitva.
Hozott termékre nem vállalunk garanciát, és csak címkésen, új, tiszta állapotban vesszük át.
Amennyiben saját képet is szeretnél a termékre, úgy azt pendrive-on tudod behozni, vagy elég, ha e-mailben elküldöd e-mail címünkre:
A mintázás árai a alapesetben a következők:
Saját kép A4-es méretig: bruttó 3000 Ft
Saját kép A3-as méretben: bruttó 4000 Ft
Ezek módosulhatnak a minták típusától, illetve a rendelt darabszámtól függően.
Szeretnénk felhívni figyelmedet, hogy hozott termékre minden évben november 30-ig veszünk fel rendelést. A karácsonyi időszakban hozott termék mintázására nincsen lehetőség.
Van lehetőségem sztornózni vagy módosítani a rendelésem?
Abban az esetben, ha a megrendelt póló gyártását még nem kezdtük el, minden további indoklás nélkül lemondhatod vagy módosíthatod. Ezt könnyedén leellenőrizheted, ha bejelentkezés után megnézed a rendelésed státuszát. Az "új", az „egyeztetés alatt" , a „termékhiány" és a "várólistán" státuszok esetén van erre lehetőséged.
Ebben az esetben kérünk, hogy a változtatási igényeidet a rendelésed azonosítójával jelezd nekünk a 0670/6147831-es számon és e-mailben: info@polomania.hu. Ezeket a módosításokat a már leadott rendelésnél a rendszerben nem fogod látni, mi rögzítjük. Ezért is fontos, hogy felvedd velünk a kapcsolatot!
Egy rendelésben több kedvezményt is tudok érvényesíteni?
Mennyibe kerül egy póló készítése?
A tervezőnkben látni fogod a pontos összeget, mert az ár függ a póló típusától és a választott mintáktól. Így az ár is mindig az egyedi rendelések alapján változik.
Alap esetben a mintaárak az alábbiak szerint alakulnak:
Saját kép A4-es méretig: bruttó 3200 Ft
Saját kép A3-as méretben: bruttó 3500 Ft
Ezen felül a pólók ára típusonként eltér, a pontos árakat a tervezőben, és a termékkatalógusokban is megtalálod.
Az általunk készített és forgalmazott minták pontos árait is a tervezőben és a minták kategóriában nézheted meg.
Nagyobb rendelés esetén a mennyiségi kedvezményeink az alábbiak szerint alakulnak:
50 000 és 70 000 Forint közötti rendelésnél : 10% kedvezmény
70 000 és 120 000 Forint közötti rendelésnél : 15%kedvezmény
120 000 Forint feletti rendelés esetén : 20% mennyiségi kedvezmény
Mit tegyek, ha nem kaptam a rendelésről visszaigazoló emailt?
Nagyobb rendelés esetén számíthatok mennyiségi kedvezményre?
50 000 és 70 000 Forint közötti rendelésnél 10%
70 000 és 120 000 Forint közötti rendelésnél 15%
120 000 feletti rendelés esetén pedig 20% mennyiségi kedvezményben részesülsz.
Hol adhatok le rendelést?
Az alábbi felületeken tudod a rendelésedet leadni:
- A weboldalunkon keresztül - ennek az átfutási ideje a leggyorsabb, így alapvetően ezt a formát javasoljuk.
- E-mailben az
e-mail címen - Itt az átfutási idő picit lassabb. Az e-maileket folyamatosan dolgozzuk fel, és igyekszünk mielőbb válaszolni megkeresésedre.
- Üzletünkben személyesen is leadhatod a rendelésedet, kollégánk a boltban mindenben tud segíteni. Itt megnézheted, felpróbálhatod a termékeinket, a felmerülő kérdéseket is meg tudjátok beszélni. Arra azonban szeretnénk felhívni a figyelmedet, hogy a boltunkban csak a rendelések felvétele és átvétele lehetséges, a pólókat máshol gyártjuk le.
Telefonon sajnos nem áll módunkban felvenni rendelést.
Ha beviszek egy pólót az üzletbe, helyben el tudjátok készíteni, és megvárhatom?
Sajnos nem, az üzletünkben csak a rendelések felvétele és átvétele lehetséges, a pólókat máshol gyártjuk le.
Amennyiben kifutottál az időből, és sürgősen szükséged lenne a termékre, úgy igénybe veheted expressz szolgáltatásunkat:
Expressz helyszíni átvétel
Expressz átvétel esetén, a 0-12 óráig leadott rendelések már aznap 16:30-tól, a 12-24 óra között leadott rendelések másnap 16:30-tól átvehetőek a pesterzsébeti boltunkban. A szolgáltatás díja termékenként 1 990 Ft.
Hozott termék esetén expressz rendelést a következő munkanapra tudunk felvenni. Jelenleg rendelést felvenni a Kossuth Lajos utcai üzletünkben tudunk.
Valahol meg tudom nézni, hogy milyen státuszban van a rendelésem?
A regisztrációddal, automatikusan regisztrálod magad a Pólómánia.hu-n és a hozzá tartozó partnerboltokban. Bármely pólóboltban adsz le rendelést, a rendelésed státuszát nyomon követheted a http://www.polomania.hu/felhasznalo/sajat_rendelesek/ menüpontban.