Gyakran Ismételt Kérdések - Rendelés

2 oldal, 11 tétel összesen, 1-10

A tervezőben nem úgy jelenik meg a saját kép, ahogy szeretném

Előfordul, hogy a szerkesztőben nem úgy jelennek meg a feltöltött fájlok, ahogy szeretnétek. Ez adódhat a kép méretéből, illetve kiterjesztéséből.  Ebben az esetben keressetek fel minket a service@polomania.hu oldalon, ahol szükség esetén külön tervet készítünk Számotokra. Ehhez tudnunk kell a póló fazonját, színét méretét, illetve csatolva a képre is szükségünk van (a tervből mi nem tudjuk lementeni, ezért szükséges külön elküldeni). Így lehetőség van megtekinteni a mintát háttér nélkül, vagy egyedi méretezésben, illetve az esetleges technológiai problémák elkerülésére.

Saját kép esetén az általános méret A4-es, ezzel számol a kalkulátor is a szerkesztőben. Amennyiben ennél nagyobb mintát szeretnétek, az plusz költséggel jár. A minták maximális mérete 28 cm x 48 cm.

A szerkesztőben a saját képhez vektoros formátumot nem tudtok feltölteni, viszont ha ez rendelkezésetekre áll, akkor kérünk, hogy a visszaigazoló e-mailre válaszban csatoljátok.

Mennyi idő alatt készül el a rendelésem?

Az általános gyártási idő 1-2 munkanap. Amennyiben kifutottál az időből, és sürgősen szükséged lenne a termékre, úgy igénybe veheted expressz szolgáltatásunkat:

Expressz helyszíni átvétel

Expressz átvétel esetén, a 12 óráig leadott rendelések már aznap 16-17 óra között, a 12 óra után leadott rendelések pedig a következő munkanapon 10 órától garantáltan átvehetőek a pesterzsébeti boltunkban. A szolgáltatás díja termékenként 500 Ft.

Expressz kiszállítás

Expressz szállítás választása esetén, a 13 óráig leadott rendeléseket a következő munkanapon kiszállítjuk a megadott címre. A szolgáltatás díja, a szállítási díjon felül, termékenként 500 Ft.

Van lehetőségem sztornózni vagy módosítani a rendelésem?

Abban az esetben, ha a megrendelt póló gyártását még nem kezdtük el, minden további indoklás nélkül lemondhatod vagy módosíthatod. Ezt könnyedén leellenőrizheted, ha bejelentkezés után megnézed a rendelés státuszát. Az "új" és a "várólistán" státuszok esetén van erre lehetőséged.

Ebben az esetben kérünk, hogy a változtatási igényeidet a rendelésed azonosítójával jelezd nekünk a 0670/6147831-es számon. Ezeket a módosításokat a már leadott rendelésnél a rendszerben nem fogod látni, mi rögzítjük, ezért is fontos, hogy felvedd velünk a kapcsolatot.

Mit tegyek, ha nem kaptam a rendelésről visszaigazoló emailt?

A rendelés leadását követően, pár percen belül kiküldünk egy rendelés-visszaigazoló emailt. Ha pár percen belül nem kapsz ilyen emailt, akkor valami probléma csúszott a rendelés leadásába. Elsőként ellenőrizd le, hogy helyesen adtad-e meg az emailcímedet. Ha mindent rendben találsz, akkor emailben (service@polomania.hu ) vagy telefonon fordulj az ügyfélszolgálatunkhoz.

Valahol meg tudom nézni, hogy milyen státuszban van a rendelésem?

A regisztrációddal, automatikusan regisztrálod magad a Pólómánia.hu-n és a hozzá tartozó partnerboltokban. Bármely pólóboltban adsz le rendelést, a rendelésed státuszát nyomon követheted a http://www.polomania.hu/felhasznalo/sajat_rendelesek/ menüpontban.

Mennyi a minimális rendelhető darabszám?

Erre vonatkozólag nincs korlátozás, 1db pólót is elkészítünk.

Nagyobb rendelés esetén számíthatok mennyiségi kedvezményre?

30 000 és 50 000 Forint közötti rendelésnél 10%
50 000 és 100 000 Forint közötti rendelésnél 15%
100 000 feletti rendelés esetén pedig 25% mennyiségi kedvezményben részesülsz

Az általam kiválasztott termékből mindig van raktáron?

A boltjainkban alapesetben csak olyan termékeket jelenítünk meg, amikből a rendelésed pillanatában tényleges készlettel rendelkezünk. Az alapos raktárkezelés és terméknyilvántartás ellenére előfordulhat, hogy a rendelés pillanatában még sincs a választott termékből raktárunkban. Ebben az esetben azonnal értesítünk a hiányról és megbeszéljük a lehetséges megoldási lehetőségeket.

Fontos megjegyeznünk itt is, hogy a termékek még üresek, a mintázást minden esetben rendelésre, személyre szabottan készítjük.

Amennyiben nem találsz olyan terméket (színt, fazon, méretet), amilyet szeretnél, keress minket az elérhetőségeinken. 

Van lehetőség saját termék mintázására?

Természetesen igen, ebben az esetben a terméket az üzletünkbe szükséges eljuttatni .

Címünk: 1203 Budapest, Kossuth Lajos utca 27-29. Minden hétköznap 10 és 17 óra közt tartunk nyitva.

Hozott termékre nem vállalunk garanciát, és csak tiszta állapotban vesszük át.

Amennyiben saját képet is szeretnél a termékre, úgy azt pendrive-on tudod behozni, vagy elég, ha e-mailben elküldöd a service@polomania.hu-ra.

A mintázás ára alapesetben bruttó 2500 Ft/db, ez módosulhat a minták típusától függően.

Termékek méretezése

A pólók méretezése gyártónként, fazononként eltér, így minden esetben kérünk, hogy a mérettáblázatot tekintsétek meg rendelés előtt. A feltüntetett adatok tájékoztató jellegűek, így 1-3 cm eltérés adódhat, erre garanciát nem tudunk vállalni. Mivel a termékek mindegyike egyedileg, személyre szabottan készül, így méretprobléma miatt cserélni nem áll módunkban. A további problémák és félreértések elkerülése érdekében mindenkit megkérünk, hogy nagyobb rendelések leadása előtt, egy próbarendelés formájában győződjetek meg a helyes méretekről és színekről. Ezzel elkerülhető, hogy szennyezzük a környezetünket egy sor feleslegesen legyártott pólóval.

 

2 oldal, 11 tétel összesen, 1-10