Gyakran Ismételt Kérdések - Rendelés

2 oldal, 11 tétel összesen, 1-10

Van lehetőség saját termék mintázására?

Természetesen igen, ebben az esetben a terméket az üzletünkbe szükséges eljuttatni .

Címünk: 1203 Budapest, Kossuth Lajos utca 27-29. Minden hétköznap 10 és 18 óra közt tartunk nyitva.

Hozott termékre nem vállalunk garanciát, és csak tiszta állapotban vesszük át.

Amennyiben saját képet is szeretnél a termékre, úgy azt pendrive-on tudod behozni, vagy elég, ha e-mailben elküldöd a service@polomania.hu-ra.

A mintázás ára alapesetben bruttó 2500 Ft/db, ez módosulhat a minták típusától függően.

Mennyi idő alatt készül el a rendelésem?

Az általános gyártási idő 1-2 munkanap. Amennyiben kifutottál az időből, és sürgősen szükséged lenne a termékre, úgy igénybe veheted expressz szolgáltatásunkat:

Expressz helyszíni átvétel

Expressz átvétel esetén, a 12 óráig leadott rendelések már aznap 17-18 óra között, a 12 óra után leadott rendelések pedig a következő munkanapon 10 órától garantáltan átvehetőek a pesterzsébeti boltunkban. A szolgáltatás díja termékenként 500 Ft.

Expressz kiszállítás

Expressz szállítás választása esetén, a 13 óráig leadott rendeléseket a következő munkanapon kiszállítjuk a megadott címre. A szolgáltatás díja, a szállítási díjon felül, termékenként 500 Ft.

A tervezőben nem úgy jelenik meg a saját kép, ahogy szeretném

Előfordul, hogy a szerkesztőben nem úgy jelennek meg a feltöltött fájlok, ahogy szeretnétek. Ez adódhat a kép méretéből, illetve kiterjesztéséből.  Ebben az esetben keressetek fel minket a service@polomania.hu oldalon, ahol szükség esetén külön tervet készítünk Számotokra. Ehhez tudnunk kell a póló fazonját, színét méretét, illetve csatolva a képre is szükségünk van (a tervből mi nem tudjuk lementeni, ezért szükséges külön elküldeni). Így lehetőség van megtekinteni a mintát háttér nélkül, vagy egyedi méretezésben, illetve az esetleges technológiai problémák elkerülésére.

Saját kép esetén az általános méret A4-es, ezzel számol a kalkulátor is a szerkesztőben. Amennyiben ennél nagyobb mintát szeretnétek, az plusz költséggel jár. A minták maximális mérete 28 cm x 48 cm.

A szerkesztőben a saját képhez vektoros formátumot nem tudtok feltölteni, viszont ha ez rendelkezésetekre áll, akkor kérünk, hogy a visszaigazoló e-mailre válaszban csatoljátok.

Van lehetőségem sztornózni vagy módosítani a rendelésem?

Abban az esetben, ha a megrendelt póló gyártását még nem kezdtük el, minden további indoklás nélkül lemondhatod vagy módosíthatod. Ezt könnyedén leellenőrizheted, ha bejelentkezés után megnézed a rendelés státuszát. Az "új" és a "várólistán" státuszok esetén van erre lehetőséged.

Ebben az esetben kérünk, hogy a változtatási igényeidet a rendelésed azonosítójával jelezd nekünk a 0670/6147831-es számon. Ezeket a módosításokat a már leadott rendelésnél a rendszerben nem fogod látni, mi rögzítjük, ezért is fontos, hogy felvedd velünk a kapcsolatot.

Mit tegyek, ha nem kaptam a rendelésről visszaigazoló emailt?

A rendelés leadását követően, pár percen belül kiküldünk egy rendelés-visszaigazoló emailt. Ha pár percen belül nem kapsz ilyen emailt, akkor valami probléma csúszott a rendelés leadásába. Elsőként ellenőrizd le, hogy helyesen adtad-e meg az emailcímedet. Ha mindent rendben találsz, akkor emailben (service@polomania.hu ) vagy telefonon fordulj az ügyfélszolgálatunkhoz.

Valahol meg tudom nézni, hogy milyen státuszban van a rendelésem?

A regisztrációddal, automatikusan regisztrálod magad a Pólómánia.hu-n és a hozzá tartozó partnerboltokban. Bármely pólóboltban adsz le rendelést, a rendelésed státuszát nyomon követheted a http://www.polomania.hu/felhasznalo/sajat_rendelesek/ menüpontban.

Mennyi a minimális rendelhető darabszám?

Erre vonatkozólag nincs korlátozás, 1db pólót is elkészítünk.

Nagyobb rendelés esetén számíthatok mennyiségi kedvezményre?

30 000 és 50 000 Forint közötti rendelésnél 10%
50 000 és 100 000 Forint közötti rendelésnél 15%
100 000 feletti rendelés esetén pedig 25% mennyiségi kedvezményben részesülsz

Az általam kiválasztott termékből mindig van raktáron?

A boltjainkban alapesetben csak olyan termékeket jelenítünk meg, amikből a rendelésed pillanatában tényleges készlettel rendelkezünk. Az alapos raktárkezelés és terméknyilvántartás ellenére előfordulhat, hogy a rendelés pillanatában még sincs a választott termékből raktárunkban. Ebben az esetben azonnal értesítünk a hiányról és megbeszéljük a lehetséges megoldási lehetőségeket.

Fontos megjegyeznünk itt is, hogy a termékek még üresek, a mintázást minden esetben rendelésre, személyre szabottan készítjük.

Amennyiben nem találsz olyan terméket (színt, fazon, méretet), amilyet szeretnél, keress minket az elérhetőségeinken. 

Termékek méretezése

A pólók méretezése gyártónként, fazononként eltér, így minden esetben kérünk, hogy a mérettáblázatot tekintsétek meg rendelés előtt. A feltüntetett adatok tájékoztató jellegűek, így 1-3 cm eltérés adódhat, erre garanciát nem tudunk vállalni. Mivel a termékek mindegyike egyedileg, személyre szabottan készül, így méretprobléma miatt cserélni nem áll módunkban. A további problémák és félreértések elkerülése érdekében mindenkit megkérünk, hogy nagyobb rendelések leadása előtt, egy próbarendelés formájában győződjetek meg a helyes méretekről és színekről. Ezzel elkerülhető, hogy szennyezzük a környezetünket egy sor feleslegesen legyártott pólóval.

 

2 oldal, 11 tétel összesen, 1-10