Gyakran Ismételt Kérdések - Szállítás

Hogyan és mikor kapom meg a csomagomat?

A csomagokat a GLS futárszolgálat kézbesíti hétköznaponként 8 és 17 óra közt. A szállítás a gyártási időn felül egy munkanapot vesz igénybe. A csomagod érkezéséről előzetesen e-mailben értesítést küldünk mi is, illetve a GLS futárszolgálat is. Utóbbiban találod a csomagod számát, mellyel nyomon követheted státuszát, illetve hogy mikorra várhatod a futár érkezését. 

Amennyiben arról értesültél, hogy a csomagodat már átadtuk a futárszolgálatnak, úgy a szállítással kapcsolatban velük tudsz egyeztetni a 061-802-0265-ös számon. Ehhez minden esetben szükség van a csomagszámodra, mert azzal tudják beazonosítani a küldeményt.

A szállítással kapcsolatos speciális igényeidet nekünk is jelezheted a megrendelés folyamán a megjegyzés rovatba. Hétvégi, vagy aznapi szállításra nincsen lehetőség.

Felár ellenében bizonyos területeken a garantált délig történő szállítást tudjuk biztosítani, ezt az igényedet is a megjegyzés rovatba tudod beírni. Amennyiben azon a településen, ahova kéred a szállítást ez a szolgáltatás nem elérhető, értesítünk a megadott elérhetőségeiden. A szolgáltatás díja bruttó 990 Ft.

Mennyibe kerül a kiszállítás?

A szállítási költség a rendelés összegétől, illetve a fizetési módtól függően változhat:

Utánvételes fizetés esetén:

0-10 000 Forintig 1100 Ft

10 000-20 000 Forint között 1500 Ft

Bankkártyás, átutalásos vagy PayPal-es fizetés esetén:

 0-10 000 Forintig 900 Ft

10 000-20 000 Forint között: 1300 Ft

20 000 Ft feletti rendelés esetén a szállítás ingyenes. 

Szállítunk-e külföldre?

Igen, ebben az esetben előre utalással szükséges fizetni a rendelésed végösszegét. A szállítási költsége a Magyar Posta díjszabása alapján súly szerint alakul, erről itt tájékozódhattok:

http://www.posta.hu/static/internet/download/2014_tarifatabla_HU_2014_01.pdf.

Amennyiben eldöntöttétek pontosan mit szeretnétek rendelni és melyik országba, ezzel az igénnyel a info@polomania.hu e-mailcímen tudtok minket megkeresni, ahol megírjuk a várható szállítási költséget, illetve szállítási időt.

Mit tegyek, ha a kiszállításról szóló értesítést követően, nem érkezik meg a termék 2-3 napon belül?

A megrendelt termékek kiküldésének idejéről e-mailben és SMS-ben is tájékoztatunk. Amennyiben 2-3 napon belül nem érkezik meg hozzád a csomag, akkor nagy valószínűséggel a kiszállítás közben akadtak problémák. Ilyen esetben arra kérünk, hogy hivatkozva a csomagszámodra a GLS központi számát hívd: 061-802-0265, velük tudsz ezzel kapcsolatban egyeztetni.

A csomagszámod hiányában keress minket a 0670/614-7831-es számon a rendelésed azonosítójával.

Van-e lehetőség személyes átvételre?

Igen van lehetőség a megrendelt termékek személyes átvételére budapesti boltunkban. A termék elkészülése után e-mailben és SMS-ben is fogunk értesíteni.