Gyakran Ismételt Kérdések - Rendelés

1 2

Egy rendelésben több kedvezményt is tudok érvényesíteni?

A kedvezmények nem összevonhatók. A felugró kosárakciókat, a kuponkódokat csakis külön-külön tudod felhasználni, egy rendelésben kombinálni nincsen lehetőség.

Mennyibe kerül egy póló készítése?

A tervezőnkben látni fogod a pontos összeget, mert az ár függ a póló típusától és a választott mintáktól. Így az ár is mindig az egyedi rendelések alapján változik.

Alap esetben a mintaárak az alábbiak szerint alakulnak:

Saját kép A4-es méretig: bruttó 2700 Ft

Saját kép A3-as méretben: bruttó 3000 Ft

Ezen felül a pólók ára típusonként eltér, a pontos árakat a tervezőben, és a termékkatalógusokban is megtalálod.

Az általunk készített és forgalmazott minták pontos árait is a tervezőben és a minták kategóriában nézheted meg.

Nagyobb rendelés esetén a mennyiségi kedvezményeink az alábbiak szerint alakulnak:

50 000 és 70 000 Forint közötti rendelésnél : 10% kedvezmény
70 000 és 120 000 Forint közötti rendelésnél :  15%kedvezmény
120 000 Forint feletti rendelés esetén :  20% mennyiségi kedvezmény

 

Van lehetőség saját termék mintázására?

Természetesen igen, ebben az esetben a terméket az üzletünkbe szükséges eljuttatni.

Címünk: 1203 Budapest, Kossuth Lajos utca 27-29. Minden hétköznap 10 és 18 óra közt tartunk nyitva.

Hozott termékre nem vállalunk garanciát, és csak tiszta állapotban vesszük át.

Amennyiben saját képet is szeretnél a termékre, úgy azt pendrive-on tudod behozni, vagy elég, ha e-mailben elküldöd e-mail címünkre: info@polomania.hu

A mintázás árai a alapesetben a következők:

Saját kép A4-es méretig: bruttó 3000 Ft

Saját kép A3-as méretben: bruttó 4000 Ft

Ezek módosulhatnak a minták típusától, illetve a rendelt darabszámtól függően.

 Szeretnénk felhívni figyelmedet, hogy hozott termékre minden évben november 30-ig veszünk fel rendelést. A karácsonyi időszakban hozott termék mintázására nincsen lehetőség.

Hol adhatok le rendelést?

Az alábbi felületeken tudod a rendelésedet leadni:

  •  A weboldalunkon keresztül - ennek az átfutási ideje a leggyorsabb, így alapvetően ezt a formát javasoljuk.

  • E-mailben az  info@polomania.hu e-mail címen - Itt az átfutási idő picit lassabb. Az e-maileket folyamatosan dolgozzuk fel, és igyekszünk mielőbb válaszolni megkeresésedre.

  • Üzletünkben személyesen is leadhatod a rendelésedet, kollégánk a boltban mindenben tud segíteni. Itt megnézheted, felpróbálhatod a termékeinket, a felmerülő kérdéseket is meg tudjátok beszélni. Arra azonban szeretnénk felhívni a figyelmedet, hogy a boltunkban csak a rendelések felvétele és átvétele lehetséges, a pólókat máshol gyártjuk le.
          Üzletünk címe: 1203 Budapest, Kossuth Lajos utca 27-29.

Telefonon sajnos nem áll módunkban felvenni rendelést.

Mennyi idő alatt készül el a rendelésem?

Az általános gyártási idő 2 -5 munkanap, ezután kerül a póló az üzletünkbe, vagy adjuk át a futárszolgálatnak, attól függően, milyen átvételi módot választottál. A szállítási idő általában egy munkanap.

Amennyiben kifutottál az időből, és sürgősen szükséged lenne a termékre, úgy igénybe veheted expressz szolgáltatásunkat:

Expressz kiszállítás

Expressz szállítás választása esetén, a 12 óráig leadott rendeléseket a következő munkanapon szállítja ki a futárszolgálat a megadott címre. A szolgáltatás díja, a szállítási díjon felül, termékenként 1 500 Ft.

Az expressz szolgáltatást maximum 5 db termék rendeléséig tudjuk garantálni, ennél nagyobb darabszám esetén kérünk, hogy keresd fel ügyfélszolgálatunkat: +3670-6147831

 

Mit tegyek, ha nem kaptam a rendelésről visszaigazoló emailt?

A rendelés leadását követően, pár percen belül kiküldünk egy rendelés-visszaigazoló e-mailt. Ha pár percen belül nem kapsz ilyen e-mailt, akkor valami probléma csúszott a rendelés leadásába. Elsőként ellenőrizd le, hogy helyesen adtad-e meg az e-mail címedet. Ha mindent rendben találsz, akkor e-mailben (info@polomania.hu ) vagy telefonon fordulj az ügyfélszolgálatunkhoz: +3670-6147831

Van lehetőségem sztornózni vagy módosítani a rendelésem?

Abban az esetben, ha a megrendelt póló gyártását még nem kezdtük el, minden további indoklás nélkül lemondhatod vagy módosíthatod. Ezt könnyedén leellenőrizheted, ha bejelentkezés után megnézed a rendelésed státuszát. Az "új", a „folyamatban", az „egyeztetés alatt" , a „termékhiány" és a "várólistán" státuszok esetén van erre lehetőséged.

Ebben az esetben kérünk, hogy a változtatási igényeidet a rendelésed azonosítójával jelezd nekünk a 0670/6147831-es számon és e-mailben: info@polomania.hu. Ezeket a módosításokat a már leadott rendelésnél a rendszerben nem fogod látni, mi rögzítjük. Ezért is fontos, hogy felvedd velünk a kapcsolatot.

Nagyobb rendelés esetén számíthatok mennyiségi kedvezményre?

50 000 és 70 000 Forint közötti rendelésnél 10%
70 000 és 120 000 Forint közötti rendelésnél 15%
120 000 feletti rendelés esetén pedig 20% mennyiségi kedvezményben részesülsz.

Ha beviszek egy pólót az üzletbe, helyben el tudjátok készíteni, és megvárhatom?

Sajnos nem, az üzletünkben csak a rendelések felvétele és átvétele lehetséges, a pólókat máshol gyártjuk le.

 Amennyiben kifutottál az időből, és sürgősen szükséged lenne a termékre, úgy igénybe veheted expressz szolgáltatásunkat:

Expressz helyszíni átvétel

Expressz átvétel esetén, a 0-12 óráig leadott rendelések már aznap 16:30-tól, a 12-24 óra között leadott rendelések másnap 16:30-tól átvehetőek a pesterzsébeti boltunkban. A szolgáltatás díja termékenként 1 500 Ft.

Hozott termék esetén expressz rendelést a következő munkanapra tudunk felvenni. Jelenleg rendelést felvenni a Kossuth Lajos utcai üzletünkben tudunk.

Valahol meg tudom nézni, hogy milyen státuszban van a rendelésem?

A regisztrációddal, automatikusan regisztrálod magad a Pólómánia.hu-n és a hozzá tartozó partnerboltokban. Bármely pólóboltban adsz le rendelést, a rendelésed státuszát nyomon követheted a http://www.polomania.hu/felhasznalo/sajat_rendelesek/ menüpontban.

1 2