Gyakran Ismételt Kérdések - Szállítás

Van-e lehetőség személyes átvételre?

Igen van lehetőség a megrendelt termékek személyes átvételére budapesti boltunkban. A termék elkészülése után e-mailben és SMS-ben is fogunk értesíteni.

Hogyan és mikor kapom meg a csomagomat?

Miután elkészültek a termékeid, a csomagodat átadjuk a GLS futárszolgálatnak, ők kézbesítik majd a következő munkanapon 8 és 17 óra közt. A szállítás a gyártási időn felül egy munkanapot vesz igénybe. A csomagod érkezéséről előzetesen e-mailben értesítést küldünk mi is, illetve a GLS futárszolgálat is. Utóbbiban találod a csomagod számát, mellyel nyomon követheted státuszát, illetve hogy mikorra várhatod a futár érkezését. 

Amennyiben arról értesültél, hogy a csomagodat már átadtuk a futárszolgálatnak, úgy a szállítással kapcsolatban velük tudsz egyeztetni a 061-802-0265-ös számon. Ehhez minden esetben szükség van a csomagszámodra, mert azzal tudják beazonosítani a küldeményt.

A szállítással kapcsolatos speciális igényeidet nekünk is jelezheted a megrendelés folyamán a megjegyzés rovatban. Hétvégi, vagy aznapi szállításra nincsen lehetőség.

Mennyibe kerül a kiszállítás?

A szállítási költség a rendelés összegétől, illetve a fizetési módtól függően változhat:

Utánvételes fizetés esetén:
0-10 000 Forintig 1200 Ft

Bankkártyás, átutalásos vagy PayPal-es fizetés esetén:
0-0 000 Forintig 900 Ft

10 000 Ft feletti rendelés esetén a szállítás ingyenes.

Szállítunk-e külföldre?

Igen, ebben az esetben előre utalással vagy PayPal-lal szükséges fizetni a rendelésed végösszegét.

Amennyiben eldöntötted pontosan mit szeretnél rendelni és melyik országba, ezzel az igénnyel a info@polomania.hu e-mailcímen tudsz minket megkeresni, ahol megírjuk a várható szállítási költséget, illetve szállítási időt.

Mit tegyek, ha a kiszállításról szóló értesítést követően, nem érkezik meg a termék 2-3 napon belül?

A megrendelt termékek kiküldésének idejéről e-mailben tájékoztatunk. Amennyiben 2-3 napon belül nem érkezik meg hozzád a csomag, akkor nagy valószínűséggel a kiszállítás közben akadtak problémák. Ilyen esetben arra kérünk, hogy hivatkozva a csomagszámodra a GLS központi számát hívd: 061-802-0265, velük tudsz ezzel kapcsolatban egyeztetni.

A csomagszámod hiányában keress minket a 0670/614-7831-es számon a rendelésed azonosítójával.