Gyakran Ismételt Kérdések - Fizetési módok

Helyszíni átvétel

A megrendelt árut nyitvatartási időben személyesen is átveheted a budapesti boltunkban az alábbi címen:

Budapest, 1203 Kossuth Lajos utca 27-29

Tel.: 70/384-2824 (megközelíthető: Boráros térről 23-as busszal vagy a Határ útról 66-os busszal Pesterzsébet városközpont megállóig)

Várunk szeretettel!

Átutalás

Banki átutalás esetén csak az összeg bankszámlánkra történő megérkezése után áll módunkban elkészíteni a rendelést. Ez a banki transzfer idejétől függően 2-4 nappal meghosszabbíthatja az elkészülési időt. A pontos összeget, a rendelés tranzakció számát és a további információkat a rendelés véglegesítése után elküldjük a regisztrációkor megadott email címre.

Számlatulajdonos: Pamutboyz Kft.
Számlaszám: 10401282-50505756-56511003
Számlavezető bank: K&H Bank Zrt.
IBAN: HU36 1040 1282 5050 5756 5651 1003
Swift kód: OKHBHUHB 

Utánvét

A szállítás minden esetben egy az eladó által választott szállítón keresztül történik. Ha az utánvételes fizetési módot választod , a vételárat és a szállítási költséget minden esetben a csomag átvételekor készpénzben kell kiegyenlíteni.

A feladás időpontjáról emailben értesítünk. Ha az értesítést követő 2-3 napon belül nem érkezik meg a csomag a megadott címre, akkor ne várj tovább, értesíts minket elérhetőségeink valamelyikén és utánanézünk a csomagnak.

Bankkártyás fizetés

A bankkártyás fizetés révén kényelmesen és biztonságosan vásárolhattok áruházunkban. A kiválasztott termékek megrendelése után az K&H Bank weblapjára irányítunk, ahol a Bank által használt, jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethetsz bankkártyáddal. A K&H Bank az alábbi bankkártyák elfogadását biztosítja:

Fontos!
A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődj a kibocsátó banknál, hogy a bankkártyád felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz.

A K&H Bank a sikeres vásárlást követően a tranzakcióról engedélyezési számot bocsát ki, amelyet érdemes felírni, vagy az egész oldalt kinyomtatni. Sikertelen tranzakció esetén a K&H Bank hibaüzenetben közli a hiba okát.

Biztonsági kérdések

A fizetőfelület háromszereplős (shop-, bank- és vevő oldal) fizetési módot támogat. A háromszereplős fizetés a vevő-interakció a bank által biztosított internetes (böngészős) felületen megy végbe, azaz a shop és a vevő által megadott adatokból együttesen állnak elő a tranzakció adatai.

Az internetes bankkártyás fizetés során a biztonság mindhárom szereplő részére erősebb igényként jelenik meg, mint a hagyományos, a kártya jelenlétével zajló fizetési módok során. A szereplők technikai azonosítása mindkét másik fél számára létkérdés, hiszen nem áll rendelkezésre a személyes tapasztalás, nincs lehetőség az adott tranzakció során sem a kártyaadatok megadója, sem a "bolt" számára egymás megfelelő azonosítására. Ezért fejlődött ki az ún. háromszereplős kártyás fizetési modell. Ennek lényege, hogy a bolttal kártya-elszámolási szerződésben lévő bank egy saját, megfelelő szabványok szerint biztonságos internetes felületén történik a tranzakció lebonyolítása, mégpedig a bolt és a kártyabirtokos egymástól független adatmegadásával.